شهر شبکه

ارایه اخبار روز و آموزش های فناوری اطلاعات

شهر شبکه

ارایه اخبار روز و آموزش های فناوری اطلاعات

سرور اچ پی مدل ML350p G8

سرور اچ پی مدل ML350p Gen8

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی ML350p Gen8:

سرور اچ پی ML350p Gen8 محصولی از شرکت HP که ارائه دهنده ی بزرگترین سرورهای 2P،که یک شاسی قدرتمند دارند و ترکیبی از ظرفیت ذخیره سازی بالا و مدیریت از راه دور را ارائه می دهند و از پردازنده های اینتل سری Xeon E5-2600 پشتیبانی می کند. 

در ابتدا، شاسی دوگانه عملکردی این سرور ML350p Gen8، دسته هایی آهنی برای حمل را در پایه خود دارد و می تواند در مرحله سفارش به عنوان یک سرور رکورد 5U مشخص شود. HP دو نسخه مجزا از این سرور را ارائه می دهد. مدل عملکرد (P (Performance که از سی پی یو سرور E5-2600 Xeons پشتیبانی می کند در حالیکه مدل عملکرد (Efficiency) E از پردازنده های با قیمت پایین E5-2400 استفاده می کند.

 

ویژگی های سرور اچ پی ML350p G8:

 

– ذخیره سازی:

سرور ML350p رتبه بالایی در ظرفیت ذخیره سازی دارد زیرا دارای حداکثر 3 عدد bays در پنل جلو می باشد که این bayها از حداکثر  24SFF hard disks پشتیبانی می کنند. با این حال، اگر ظرفیت بالایی با LFF drives بخواهید سرور ML350 بهتر است.

درایوهای حمل کننده (drive carriers)، ویژگی HP’s SmartDrive را نشان می دهد که هر کدام با LED های رنگی بسته بندی شده است، بنابراین شما می توانید در یک نگاه متوجه دسترسی و یا به روز رسانی آنها، درایوهای خراب یا در مورد خرابی آنها و همچنین درایوهایی که نباید حذف شود، بشوید.

این سرور دارای یک رید کنترلر HP’s integral Smart Array P420i  می باشد. طیف وسیعی از گزینه های حافظه پنهان در دسترس هستند. این سرور به جای یک بسته باتری از یک خازن کوچک استفاده می کند و تنها 5 دقیقه طول می کشد تا شارژ شود. طراحی داخلی آن بسیار کارآمد است و دارای یک پرده هوای بزرگ شفاف است که کل مادربرد را پوشش می دهد.

– پتانسیل قابلیت گسترش (Huge expansion potential)

نمونه مورد بررسی از این سرور دارای یک جفت پردازنده اینتل هشت هسته ای Xeon E5-2650 با فرکانس 2 گیگاهرتز است . همچنین این سرور از حافظه DDR3 RDIMM با ظرفیت حداکثر 16 گیگابایت پشتیبانی می کند.. RDIMM ها از حداکثر 384 گیگابایت حافظه در یک سرور با دو CPU پشتیبانی می کنند، اما رم های LR-DIMM گرانقیمت به شما اجازه می دهند تا حداکثر 768 گیگابایت را در اختیار داشته باشید.

اگر به سراغ حافظه UDIMM ارزان قیمت بروید، دارای حداکثر پشتیبانی از تنظیمات CPU دوگانه 192 گیگابایت می باشد. با دو CPU در سرور (با اختلاف دوعدد بیشتر از T620) تمام هشت اسلات PCI-e نسل 3 و اسلات نسل 2  تک (single) فعال می شود . سرور  ML350 در حال حاضر دارای چهار پورت شبکه گیگابیت جاسازی شده است که درصورت نیاز به تعداد پورت بیشتر، فضای خالی زیادی برای استفاده موجود است که HP گزینه خوبی برای HBA ،GIGABIT و 10GbE می باشد.

با توجه به کارکرد و بدون سروصدا بودن سرور ML3520p، این سرور مناسب برای دفاتر کوچک یا از راه دور می باشد. این دستگاه دارای 4 فن بزرگ با قابلیت جابه جایی درحین کار (hot-swap) می باشد که در شاسی این سرور قرار گرفته که به سختی می توان صدای آن را شنید، این مورد یکی از ویژگی های مهم این سرور می باشد. هر یک از این فن ها به راحتی قابل جابه جایی هستند.

– تست پاور (Power testing)

قابلیت های سیستم با یک جفت منبع تغذیه 750 وات به خوبی عمل می کنند برای وظایف سبک تر، شما می توانید ماژول 460W را انتخاب کنید، اما اگر شما بالاترین سرعت پردازنده مدنظرتان است، باید از نسخه 1200W استفاده کنید.

 

– مدیریت از راه دور(Remote management)

ویژگی های مدیریتی در سرور ML350p با کنترلر iLO4 از بهترین مدل های موجود این سری از سرورها می باشد.

با تنظیم ویژگی های مدیریت از راه دور (remote management)، می توان تمام اجزای موجود در سرور ML350p را به صورت مجازی نظارت کرد. تکنولوژی 3D مجموعه ای از سنسورها (Sea of Sensors) روی حجم انبوهی از داده های حیاتی ارائه می دهد و سنسورهای حرارتی اضافی این امکان را برای تنظیم دقیق فن فراهم می کند و آنها را به صورت جداگانه تنها در صورت نیاز مورد استفاده قرار می دهد.

همانطور که می دانید سرور بدون سیستم عامل عرضه می شود، پس می توانید از ویژگی جدید ارائه هوشمند HP بهره ببرید. برای دسترسی در هنگام بوت سرور، زمانی که سیستم عامل در حال نصب شدن می باشد، به SmartStart DVD از HP نیاز نیست.

ویژگی های کلی سرور اچ پی ML350p G8:

سرور اچ پی مدل ML350p Gen8، آخرین نسل از پرفروش ترین سرورهای Towerبا دو پردازنده می باشند که عملکرد و دسترس پذیری در بهترین سطح با حداکثر قابلیت گسترش برای پایگاه داده های سازمانی، دفاتر شعبه از راه دور و کسب و کارهای در حال رشد ارائه می دهد.

این سرور فن آوری های کلیدی HP را برای معماری سیستم های نسل 8 از ProLiant ترکیب می کند و نوآوری هایی را در حافظه، مدیریت سرور، مدیریت سیستم عامل و ذخیره سازی سرور ارائه می دهد. سرور HP ProLiant ML350p این نوآوری ها را با آخرین پردازنده های اینتل Xeon برای یک سیستم با انعطاف پذیری و عملکرد بی نظیر ترکیب می کند.

منبع: 

خرید سرور اچ پی مدل ML350p G8

اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP LR8 kit

مشخصات و اطلاعات اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit:

اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit از کمپانی میکروتیک (MikroTik) یک دستگاه بی سیم برای استفاده از گیت‌وی شبکه لورا (LoRaWAN) که در بازار بزرگ تجهیزات شبکه به فروش میرسد. این اکسس پوینت دارای یک پکیج نصب شده UDP بصورت پیش‌فرض برای هر سرور عمومی یا خصوصی لورا (LoRa) است و یک دستگاه بی‌سیم ضد‌آب مناسب برای فضای باز با رابط شبکه بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی و درگاه اترنت می‌باشد، که می تواند به عنوان بک‌اند (backend) مورد استفاده قرار گیرد.

ظاهر خاص wAP LoRa8 kit که در بسیاری از محصولات دیگر MikroTik نیز مورد آزمایش قرار گرفته است و تقریباً در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند عملکرد عالی را به کاربران ارائه دهئد. کاربران میتوانند از آنتن داخلی 2dBi یا آنتن اکسترنال جهت پوشش بیشتر شبکه استفاده کنند، اما پیشنهاد ما این است که کیت آنتن‌دهی MikroTik LoRa را اضافه کنید.

معرفی اکسس پوینت Wap LR8 Kit:

اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit دارای یک آنتن داخلی با قدرت آنتن 2dBi می باشد، که کاربران میتوانند یک آنتن خارجی نیز برای پوشش دهی بهتر به اکسس پوینت اضافه کنند. تقریباً در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند عملکرد عالی و پایداری ارائه دهد. طراحی کاربردی و غیر نفوذی، دوام خیره کننده و ارزش بسیار در هسته اصلی این طراحی باقی مانده است.

دستگاه فاقد مودم LTE داخلی است، در صورتی که کارت رابط LoRa برداشته شده و با یک مودم LTE جایگزین شود، می توان از اسلات سیم کارت استفاده کرد. این رادیو برای کار در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و استاندارد بی سیم 802.11b/g/n آماده شده است و با توجه به سطح دسترسی تعیین شده Level 4 در سیستم عامل این رادیو (Router OS) از آن می توانید در ارتباط های وایرلس نقطه به نقطه (با مدل مشابه حداکثر 200 متر) و یا با تجهیزات دیگر در همین  فرکانس استفاده نمائید.

همچنین در صورت نیاز می توانید از این رادیو به عنوان تجهیزات سمت کاربر یا کلاینت در ارتباط های وایرلس یک نقطه به چند نقطه بهره گیری نمائید. این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 1 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه، پردازنده 1 هسته ای مدل QCA9531t با معماری MIPSBE با سرعت پردازنده 650 مگاهرتز برای هر هسته و مقدار ذخیره گاه حافظه 64 مگابایت (RAM)، 16 مگابایت فضای ذخیره سازی Storage با استاندارد FLASH می باشد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از شتاب سخت افزاری IPsec، زاویه تابش 60 درجه، حداکثر توان مصرف انرژی 8W، و در شرایط دمائی 40- تا 60+ درجه سانتیگراد اشاره نمود.

 

ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit:

  • اکسس پوینت wAP LR8 kit دارای سیستم عامل RouterOS با لایسنس 4 می‌باشد.
  • معماری این محصول MIPSBE می‌باشد.
  • این دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز فعال است.
  • اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit دارای 1 پورت فست اترنت 10/100 است.
  • این اکسس پوینت دارای CPU تک هسته‌ای مدل QCA9531 با سرعت 650MHz برای هر هسته می‌باشد.
  • ظرفیت حافظه RAM در این اکسس پوینت 64MB می‌باشد.
  • نوع حافظه ذخیره‌سازی در این اکسس پوینت FLASH و ظرفیت ذخیره‌سازی برابر 16MB می‌باشد.
  • این اکسس پوینت دارای 3 ورودی DC است. (DC jack, PoE-IN, Automotive)
  • اکسس پوینت میکروتیک wAP LR8 kit دارای 1 شیار MiniPCI-e و 1 شیار مخصوص سیم‌کارت سایز Mini SIM است.

منبع: 

خرید اکسس پوینت میکروتیک مدل wAP LR8 kit

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

مشخصات و اطلاعات آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

آی پی فون گرنداستریم GXP2160 یک دستگاه مبتنی بر لینوکس است که دارای 6 خط، 5 کلید نرم افزاری قابل برنامه ریزی XML و کنفرانس 5 نفره می باشد. همچنین این آی پی فون با صدای HD و صفحه نمایش LCD رنگی 4.3 اینچ (480×272) باعث برقراری تماس های با کیفیت بالا می شود، در حالی که 24 کلید BLF، بلوتوث، USB و EHS تطبیق پذیری را اضافه می کنند. آی پی فون GXP2160 برای مشتریان کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) و شرکت هایی که نیاز به کیفیت و تطبیق پذیری در ارتباطات دسکتاپ دارند، مناسب می باشد.

 

ویژگی های آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160:

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

1- 6 خط، با حداکثر 6 حسابSIP و 2 کلید خط دو رنگ

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

2- دارای پورت های شبکه 10/100/1000  مگابیت بر ثانیه با قابلیت سنجش خودکار سرعت سوئیچ  (Dual-switched auto-sensing 10/100/1000mbps network ports)

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

3- 24 کلید شماره گیری سریع/BLF قابل برنامه ریزی و دو رنگ

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

4- بلوتوث داخلی برای همگام سازی هدست ها و دستگاه های تلفن همراه برای دفترچه مخاطب ها، تقویم ها و انتقال تماس

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

5- صدای HD برای حداکثر کردن کیفیت و وضوح صدا، بلندگوی full-duplex

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

6- PoE داخلی برای پاور دستگاه و اتصال به شبکه

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

7- پشتیبانی از هدست های Plantronic سازگار با EHS

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

8- تهیه خودکار با استفاده از فایل پیکربندی XML رمزگذاری شده AES یا TR-069

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

9- پورت های USB داخلی برای ورود/خروج (importing/exporting) داده

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

10- کنفرانس صوتی 5 نفره برای آسان شدن تماس های کنفرانسی

آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

11- تکنولوژی رمزگذاری امنیتی TLS و SRTP برای محافظت از تماس ها و حساب ها

 

مشخصات آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160 :

1-پروتکل ها/استانداردها (Protocols/Standards)

SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, HTTP/HTTPS, ARP, ICMP, DNS (A record, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, SSH, TELNET, TFTP, NTP, STUN, SIMPLE, LLDP, LDAP, TR-069, 802.1x, TLS, SRTP, IPv6, CDP/SNMP/RTCP-XR

 

2-رابط های شبکه (Network Interfaces)

پورت های 10/100/1000Mbps گیگابیت اترنت با قابلیت سنجش سرعت خودکار سوئیچ دوگانه با PoE یکپارچه

 

3-صفحه نمایش گرافیکی (Graphic Display)

4.3inch (480×272) TFT color LCD

 

4-بلوتوث (Bluetooth)

دارای بلوتوث V2.1

 

5-کلیدهای ویژگی (Feature Keys)

6 کلید خط با حداکثر 6 حساب SIP، بیست و چهار کلید شماره گیری سریع / توسعه BLF با LED دو رنگ، 5 کلید نرم افزاری حساس به متن و قابل برنامه ریزی، 5 کلید ناوبری/منو، 11 کلید عملکرد اختصاصی برای: پیام (با نشانگر LED)، دفترچه تلفن (PHONEBOOK)، انتقال، کنفرانس، انتظار (HOLD)، هدست(HEADSET)، بی صدا(MUTE)، ارسال / شماره گیری مجدد، بلندگو، -VOL+ ،VOL.

 

6-کدک های صوتی (Voice Codecs)

پشتیبانی از کدک های DTMF در باند و خارج از باند (G.729A/B ،G.711µ/a-law ،G.726 ،G.722(wide-band) ،G723.1 ،iLBC ،Opus ،(in audio, RFC2833, SIP INFO

 

 7-پورت های کمکی (Auxiliary Ports)

جک هدست RJ9 (ارائه EHS با هدست های Plantronic) و USB

 

8-ویژگی های تلفن (Telephony Features)

انتظار، call park ،call pickup، انتقال، forward، کنفرانس 5 نفره، ، shared-call-appearance (SCA)/ bridged-line-appearance)BLA)، دفترچه تلفن قابل دانلود (XML ،LDAP، حداکثر تا 2000 آیتم)، انتظار تماس، ورود به سیستم تماس (حداکثر 500 پرونده)، سفارشی سازی صفحه نمایش، شماره گیری خودکار off-hook، پاسخ خودکار، کلیک برای شماره گیری، برنامه شماره گیری انعطاف پذیر(flexible dial plan)، آهنگ های زنگ شخصی و پخش موسیقی در زمان انتظار، افزونگی سرور و عدم موفقیت (server redundancy and fail-over)

 

9-اپلیکیشن های نمونه (Sample Applications)

آب و هوا (Weather)، واحد پول (currency)، اخبار (news) و  XML

 

10-صدای (HD (HD Audio

دارای صدای HD در هدست و بلندگو

 

11-پایه نگهدارنده / قابل نصب بر روی دیوار (Base Stand/Wall Mountable)

دارای 2 زاویه و موقعیت (2 angle positions)

 

12-کیفیت خدمات (QoS)

QoS لایه 2 (802.1Q, 802.1p) و لایه 3 (ToS, DiffServ, MPLS)

 

13-امنیت (Security)

پسوردهای عبور سطح کاربر و مدیریت، تأیید هویت مبتنی بر MD5-sess و MD5، فایل پیکربندی ایمن مبتنی بر AES ،SRTP ،TLS ، کنترل دسترسی به رسانه با استاندارد 802.1x

 

14-پشتیبانی از چندین زبان (Multi-language)

  • English
  • German
  • Italian
  • French
  • Spanish
  • Portuguese
  • Russian
  • Croatian
  • simplified and traditional Chinese
  • Korean
  • Japanese and more

15-ارتقاء / تأمین (Upgrade/Provisioning)

ارتقاء سیستم عامل از طریق TFTP/HTTP/HTTPS، برنامه ریزی انبوه با استفاده از TR-069 یا فایل پیکربندی XML رمزنگاری شده، FTP/FTPS

 

 16-پاور و کارایی انرژی سبز (Power & Green Energy Efficiency)

آداپتور پاور کلی شامل: ورودی:  VAC100-240؛ خروجی: V 12+ ، 1.0A

PoE یکپارچه (Power-over-Ethernet) با استاندارد 802.3af

حداکثر مصرف پاور: 6 وات

 

17-ابعاد فیزیکی (Physical)

ابعاد: (275.5mm (W) x 206mm (L) x 46.5mm (H

وزن دستگاه: 0.98kg

وزن بسته بندی : 1.62kg

 

18-دما و رطوبت (Temperature and Humidity)

°C (32~104 °F)0~40

10~90% (non-condensing)

 

19-محتویات بسته بندی

تلفن GXP2160 ، گوشی دستی همراه با سیم (handset with cord)، پایه نگهدارنده (base stand)، منبع تغذیه واحد (universal power supply)، کابل شبکه (network cable)، دفترچه راهنمای شروع سریع (Quick Start Guide)

 

20-سازگاری تلفن (GXP2160 (Compliance

FCC Part 15 (CFR 47) Class B; EN55022 Class B, EN55024, EN61000-3-2, EN61000-3-3, EN 60950-1, EN62479

(AS/NZS CISPR 22 Class B, AS/NZS CISPR 24, RoHS; UL 60950 (power adapter

منبع: 

خرید آی پی فون گرنداستریم مدل GXP2160

روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Chateau 5G ax

روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax

اطلاعات و مشخصات روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax:

روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax یک روتر بسیار قدرتمند، مناسب برای محیط‌های اداری کوچک و منازل می‌باشد. عملکرد این روتر اکسس پوینت به این صورت است که اینترنت را از مودم دریافت کرده و آن را به دستگاه‌های درون شبکه ارسال میکند.

روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax یک دستگاه بیسیم با سرعتی باورنکردنی می باشد، که دارای WiFi6 و CPU است. روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax داخل شبکه کامپیوتری، نقش مسیریابی بین شبکه‌ها با Subnet Mask را ایفا می‌کند. این دستگاه دارای یک پورت USB است که در صورت لزوم می‌توانید یک USB (فضای ذخیره‌سازی اضافی) روی آن نیز قرار دهید.

کاربران با استفاده از این محصول میتوانند از اترنت 2.5 گیگابیتی برخوردار شوند، و به جرات می‌توان گفت با این دستگاه اینترنت موبایل بالاترین سرعت ممکن را خواهید داشت. میکروتیک در روتر اکسس پوینت Chateau 5G ax رادیو و آنتن های خود را ارتقاء بخشیده است. در این روتر براساس استاندارد بی‌سیم Generation6 802.11ax و پشتیبانی از Wave 2، این روتر قادر است سرعت بی‌سابقه‌ای را به کاربران خود ارائه دهد.

این روتر همچنین از قابلیت MIMO 4×4 در 5G و LTE نیز پشتیبانی می‌کند و دارای 6 آنتن LTE/5G داخلی و یک جفت آنتن خارجی برای پوشش شبکه بی‌سیم قوی تر برای خانه و فضای کار شما می‌باشد. از طرفی در این مدل اتصال LTE/5G بهبود چشمگیری پیدا کرده است.

CPU چهار هسته‌ای مدرن با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم، عملکرد‌های سنگین مانند قوانین پیچیده فایروال، رمزگذاری سخت افزار IPsec، بکارگیری ویژگی‌های منعطف تر در RouterOS در این دستگاه سبب شده است تا کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند. علاوه بر همه این ها با اضافه شدن پشتیبانی از رمزگذاری پیشرفته WPA3 به Chateau 5G ax ایمن تر از همیشه هستید.

 

 

نگاهی به پنل اتصالات اکسس پوینت میکروتیک S53UG+M-5HaxD2HaxD-TC&RG502Q-EA:

  1. دکمه ریست
  2. کانکتور برق DC
  3.  4 عدد پورت اترنت 10/100/1000
  4. 1 عدد پورت اترنت 2.5 گیگ
  5.  1 عدد پورت USB
  6. دکمه MODE

 

ویژگی های روتر اکسس پوینت میکروتیک Chateau 5G ax:

  • استفاده برای یک مودم جهت دریافت اینترنت 3G/LTE/TD-LTE/5G در بستر سیم کارت
  • مناسب برای یک دستگاه اکسس پوینت روتر با پوشش WiFi در محیط داخلی در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • باند فرکانسی شبکه 5G نوع NR NSA شامل (n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78/n79)
  • مشخصات ماژول شبکه 5G نوع NSA (حداکثر سرعت 5.0Gbps دانلود و حداکثر 650Mbps اپلود)
  • باند فرکانسی شبکه 5G نوع NR SA شامل (n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78/n79)
  • 5G نوع SA (حداکثر سرعت 4.2Gbps دانلود و حداکثر 900Mbps اپلود)
  • باند فرکانسی شبکه LTE نوع FDD شامل (B1/B3/B5/B7/B8/B18/B19/B20/B26/B28/B32)
  • باند فرکانسی شبکه LTE نوع TDD شامل (B34/B38/B39/B40/B41/B42/B43)
  • ماژول شبکه LTE (مودم رده 20 با حداکثر سرعت 2.0Gbps دانلود و حداکثر 200Mbps اپلود)
  • باند فرکانسی شبکه 3G 6 (850 MHz) / 3 (1800MHz) / 5 (850MHz) / 8 (900MHz) / 19 (800 MHz) / 1 (2100MHz)
  • ماژول شبکه 3G (مودم رده R8 با حداکثر سرعت 42.2Mbps دانلود و حداکثر 5.76Mbps اپلود)
  • WiFi در فرکانس 2.4GHz (توان آنتن 3dBi – زاویه پوشش 360 درجه – ساختار 2×2 MIMO – استاندارد وایرلس 802.11b/g/n – حداکثر سرعت 300Mbit/S)
  • WiFi در فرکانس 5GHz (توان آنتن 4dBi – زاویه پوشش 360 درجه ساختار 2×2 MIMO – استاندارد وایرلس 802.11a/n/ac – حداکثر سرعت 867Mbit/S)
  • 5 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • 1 عدد پورت USB Type A
  • 1 عدد شیار مخصوص جهت اتصال سیم کارت (سایز Micro SIM)
  • پردازنده auto (864-1800) MHz
  • حافظه رم 1گیگابایت (RAM)
  • 1 ورودی (جریان برق مستقیم DC Adapter) برای تامین جریان برق دستگاه
  • بهره گیری از قابلیت مسیر یابی (نسخه سیستم عامل RouterOS (v7 only) با سطح دسترسی Level 4)
  • پشتیبانی از شتاب سخت افزاری IPsec hardware acceleration مخفف IPses
  • دارای گواهی نامه CE ،EAC ،ROHS
  • امکان تعویض پوشش بیرونی دستگاه با کاورهای دلخواه به منظور ست شدن با محیط

منبع: 

خرید روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Chateau 5G ax

پچ کورد فیبر نوری اچ پی LC-LC OM3 DX 2m AJ835A

پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A

بررسی مشخصات و اطلاعات پچ کورد فیبر نوری اچ پی LC-LC OM3 DX 2m AJ835A:

پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A یک کابل فیبر نوری سازگار با حالت LC-LC Multi-mode OM3 با طول 2متر می باشد. پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A یک کابل شبکه 2 متری LC-LC multi-mode OM3 برای تجهیزات شبکه HP 10G و HP AJ835A قابل استفاده است.

این محصول که با کابل های نوری و کانکتورهای multi-mode OM3 با کیفیت بالا ساخته شده است، عملکردی قابل اطمینان و مناسب را به ما ارائه می دهد. این فیبر جهنده OM3 عملکرد بهبود یافته ای را ارائه می دهد و برای اتصالات سریع با سرعت  10GB-SR و 10GBase-LRM در مراکز داده مناسب می باشد.

 

 ویژگی های پچ کورد فیبر نوری AJ835A:


  • نوع فیبر نوری این کابل: MULTI-MODE
  • کانکتور1: (2x LC multi-mode (M
  • کانکتور2: (2x LC multi-mode (M
  • طول کابل: 2متر
  • قطر هسته / روکش فلزی: 125/50 میکرومتر

 

پچ کورد فیبر نوری اچ پی AJ835A برای سن سوئیچ های اچ پی زیر مناسب می باشد:

 

  • 8/24
  • 8/40
  • 8/8
  • 8/80
  • 4/16

منبع:

خرید پچ کورد فیبر نوری اچ پی LC-LC OM3 DX 2m AJ835A